TOGETHER. A PASSION FOR HAIR

Wij zijn Schwarzkopf Professional - Vanaf het begin als een Berlijns familiebedrijf hebben we altijd haar opnieuw uitgevonden. Tegenwoordig strekt onze kappersgemeenschap zich over de hele wereld uit met één gemeenschappelijke band: een absolute passie voor haar.

 

Wij creëren met kappers voor kappers om u geavanceerde producten te geven met relevante services voor dat iemand anders het doet . We brengen je de nieuwste haartrends via onze seizoensgebonden Essential Looks en digitale influencers, wereldwijde onderwijs- en salonsupportprogramma's, op maat gemaakt en geleverd door echte gepassioneerde mensen.

 

Onze samenwerking heeft alles te maken met het toevoegen van echte waarde aan uw salonactiviteiten, zodat u opvalt. Waarom? Omdat uw succes ons succes is.

WAARDE TOEVOEGEN AAN SALON BUSINESS

Waarde Toevoegen aan Salon Business

ONZE MISSION STATEMENT

 

 

We zijn één. Verbonden door onze liefde voor haar.
Aangedreven door hetzelfde vuur en een unieke toewijding aan ons vak.
Ons gemeenschappelijk streven naar perfectie geeft ons energie.


Zo creëren we en blijven we creëren.
Zo ontwerpen we, verfijnen we en ontwerpen we opnieuw.
We nemen wat gebroken was en bouwen het opnieuw op.
We hervormen, herstellen en brengen tot leven.
We geven alles wat levendigheid verloren heeft een nieuwe kleur en restylen alles wat zijn edge verloren heeft.
We onthullen wat verstopt was, en vervangen het oude met het nieuwe, Herdenken, herwerken en vernieuwen.
We zijn altijd... haar aan het heruitvinden.

WIST JE DAT…

 

Ontdek enkele van onze favoriete feiten, terwijl we nadenken over 120 jaar Schwarzkopf Professional…

 

  • Schwarzkopf werd in 1898 opgericht door Hans Schwarzkopf. Ons logo die nu zo beroemd is, is het resultaat van zijn achternaam, die letterlijk vertaalt naar 'zwarte kop'.

  • Hans Schwarzkopf creëerde het eerste haarwaspoeder genaamd Schaumpon, dat een van de eerste merkproducten was die op de schoonheidsmarkt werd geïntroduceerd.

  • 1960 was een enorm jaar voor Schwarzkopf toen de hele wereld de eeuwig populaire IGORA ROYAL verwelkomde. Nu, met een portfolio van meer dan 120 kleuren, is dit innovatieve salonkleurmerk een synoniem voor kleur.

  • Elke kapper die drie keer in dezelfde categorie van de jaarlijkse Hairdresser of the Year Awards wint, leeft voort in de Eregalerij.

  • Sinds het begin hebben meer dan 500.000 kappers onze Essential looks-shows en seminars bijgewoond.
  • Schwarzkopf Professional werkt routinematig samen met social media influencers om de meest authentieke en boeiende inhoud te creëren.

  • De ASK eLearning Academy is beschikbaar in 15 talen en biedt 24 audiovisuele e-learninghulpmiddelen, 14 zelfbeoordelingen en 38 zelfstudievideo's.

  • Elk jaar bezoeken 12.000 deelnemers de Schwarzkopf Professional testsalon in Hamburg. Wereldwijd hebben we zeven testsalons die zijn gevestigd in Hamburg, Düsseldorf, Shanghai, Tokio, Johannesburg, Connecticut en Bogota.

  • Meer dan 50% van onze Shaping Futures-studenten zijn professionele kappers geworden.

  • We hebben recent twee eco salons geopend in Bangkok, Thailand die uitsluitend ESSENSITY-producten gebruiken.

  • We stoppen nooit met innoveren en creëren, daarom heeft Schwarzkopf Professional de afgelopen 120 jaar in totaal 7.600 patentaanvragen geregistreerd.