Trend Lab: Delen van Trends & Creatieve educatie in real-time

Jaar op jaar zien we een groeiende trend in het #seenowbuynow gedrag in mode en trends dankzij social media en de groei van INSTRAGRAM-Trends. In toenemende mate maken modehuizen zoals Tom Ford, Rebecca Minkoff, Topshop Unique en vele anderen een capsule collectie beschikbaar die op het moment van de lancering te koop is – vers van de runway – in plaats van de traditionele 6 maanden te wachten voordat de belangrijkste trends het grote publiek bereiken. 

 

Dezelfde #readytowear benadering is van toepassing op de kappersmarkt... ten slotte zijn kappers en mode onlosmakelijk met elkaar verbonden. Daarom heeft Schwarzkopf Professional een nieuwe in-house studio ontworpen – het Trend Lab – toegewijd om kappers over de laatste trends van de markt te informeren. 

 

"We streven er naar om up-to-date te blijven met de laatste catwalk looks en de hotste celebrity stijlen omdat onze markt altijd erg snel verandert. Nu nog meer dan ooit door de posts op Instagram en Snapchat.

 

Deze kanalen geven mensen toegang tot een wereld vol inspiratie – met een paar knoppen bereikbaar. Dus, of het nu een gedurfde catwalk look of de nieuwste celebrity stijl is, onze klanten verwachten dat we in staat zijn om het te hercreëren, op het moment dat het gebeurt. We zijn toegewijd om onze business deskundig te houden en flexibel genoeg om ons aan te passen aan deze steeds veranderende uitdagingen.

 

Schwarzkopf Professional's state-of-the-art Trend Lab is klaar voor alles wat er op ons af komt! Het stelt ons in staat om trends en creatief onderwijs in real time te delen- van tutorials en live webinars met kappers key influencers tot innovatieve product demonstraties en commerciële inzichten."

 

– Simon Ellis – International Creative Director | Schwarzkopf Professional

 

De innovatieve Trend Lab studio beschikt over een dynamische en inspirerende omgeving, die de professionaliteit van een premium salon met een state-of-the-art studio en digitale hub met elkaar combineert. De studio is ontworpen met bijzondere aandacht voor architectonische details, om een maximale veelzijdigheid te bieden door middel van een aantal flexibele interieur functies, zoals verwisselbare achtergronden, accessoires en een klassieke studio setup.

 

Alle Schwarzkopf Professional merken kunnen hun identiteit en diverse lifestyle kenmerken presenteren door middel van merk shoots en verleidelijke social media-inhoud.

 

 

De in-house studio staat Schwarzkopf Professional toe om echte trends op echte modellen in real time te delen.. Van step-by-step tutorials die nieuwe trendtechnieken demonstreert, tot creatieve en commercieel relevante kleur en styling interpretaties, evenals innovatieve toepassingen van de producten.

 

De professionele studio is volledig uitgerust voor integrale multi-channel distributie van de inhoud:

  • Directe posts op social media
  • Live video streaming
  • Webinars met toonaangevende experts in onze markt

Vanaf nu zal Schwarzkopf Professional trend-gebaseerde expertise en real-time educatie inzetten op het Trend Lab om kappers over de hele wereld zo snel mogelijk te kunnen inspireren, activeren en motiveren. 

 

Join de Trend Lab community vandaag door te registreren op www.ask-elearning.com voor vrije toegang tot het laatste Trend Lab materiaal en internationale webinars ontwikkeld door toonaangevende kappers en key trned influencers.

 

Het is makkelijk met de trends mee te gaan door de voortdurende inspiratie van het Trend Lab via social media, volg makkelijk jouw passie voor haar @schwarzkopfpro on InstagramYouTubeFacebookTwitter.